Zobrazeno 1 - 10
of 232
pro vyhledávání: '"Kiddle, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2022, Vol. 1101 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Mills CJ; School of Health Sciences, Western Sydney University, Campbelltown Campus, Locked Bag 1797, Penrith, NSW, 2751, Australia. Caroline.mills@westernsydney.edu.au.; Translational Health Research Institute, Western Sydney University, Locked Bag 1797, Penrith, NSW, 2751, Australia. Caroline.mills@westernsydney.edu.au., Tracey D; School of Education, Western Sydney University, Bankstown Campus, Locked Bag 1797, Penrith, NSW, 2751, Australia.; Translational Health Research Institute, Western Sydney University, Locked Bag 1797, Penrith, NSW, 2751, Australia., Kiddle R; Innovation Campus, Bunji Solutions, University of Wollongong, iAccelerate, Building 239Squires Way, North Wollongong, NSW, 2500, Australia., Gorkin R; SMART Intrastructure Facility, University of Wollongong, Wollongong, NSW, 2522, Australia.
Publikováno v:
Scientific reports [Sci Rep] 2023 Jan 10; Vol. 13 (1), pp. 495. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 10.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kiddle, R
Social learning theory asserts that learning involves constructing knowledge through dialogue with others. Traditional learning spaces designed with didactic pedagogies in mind are often not flexible enough to cater to the range of social learning ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r3110ae70d66::c63f8575ae9b73bfc1c20cb5d18bfdc6
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/f7b36f17-cf4f-4590-8dd7-e6df3ecfc1d2/1/
https://radar.brookes.ac.uk/radar/items/f7b36f17-cf4f-4590-8dd7-e6df3ecfc1d2/1/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.