Zobrazeno 1 - 10
of 849
pro vyhledávání: '"Kidd E"'
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience April 2024 66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Preparative Biochemistry & Biotechnology; Jul2024, Vol. 54 Issue 6, p788-795, 8p
Autor:
Adam, J.A., Poel, E., van Eck Smit, B.L.F., Mom, C.H., Stalpers, L.J.A., Laan, J.J., Kidd, E., Stoker, J., Bipat, S.
Publikováno v:
BMC Cancer; 4/23/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child Language. Advance online publication
Journal of Child Language
Journal of Child Language
Contains fulltext : 294424.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) While there are well-known demonstrations that children can use distributional information to acquire multiple components of language, the underpinnings of these achievements are u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::097f6de308c82e318829ba997ce097d1
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-5044-C21.11116/0000-000D-5042-E
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000D-5044-C21.11116/0000-000D-5042-E
Background: Probiotics may enhance the effects of exogenous oestrogens such as hormone replacement therapy and isoflavones, and may lead to improvements in menopausal symptoms, and cardiovascular, bone and vaginal health. Objectives: To examine the e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::693abbc08a1a84f26994cbc863f50c8e
https://doi.org/10.22541/au.168247085.51144336/v1
https://doi.org/10.22541/au.168247085.51144336/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.