Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Kiapour M"'
Autor:
Kiapour, M. Hadi, Piramuthu, Robinson
While lots of people may think branding begins and ends with a logo, fashion brands communicate their uniqueness through a wide range of visual cues such as color, patterns and shapes. In this work, we analyze learned visual representations by deep n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.09941
In this paper, we introduce an attribute-based interactive image search which can leverage human-in-the-loop feedback to iteratively refine image search results. We study active image search where human feedback is solicited exclusively in visual for
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.08714
Understanding clothes from a single image has strong commercial and cultural impacts on modern societies. However, this task remains a challenging computer vision problem due to wide variations in the appearance, style, brand and layering of clothing
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.01394
Autor:
Plummer, Bryan A., Kordas, Paige, Kiapour, M. Hadi, Zheng, Shuai, Piramuthu, Robinson, Lazebnik, Svetlana
This paper presents an approach for grounding phrases in images which jointly learns multiple text-conditioned embeddings in a single end-to-end model. In order to differentiate text phrases into semantically distinct subspaces, we propose a concept
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.08389
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2015 IEEE International Conference on Computer Vision (ICCV); 1/1/2015, p3343-3351, 9p
Publikováno v:
2015 IEEE International Conference on Image Processing (ICIP); 2015, p3555-3559, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.