Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Khoo, Hwee Sing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koh, Mervyn Y.H., Hum, Allyn Y.M., Khoo, Hwee Sing, Ho, Andy H.Y., Chong, Poh Heng, Ong, Wah Ying, Ong, Joseph, Neo, Patricia S.H., Yong, Woon Chai
Publikováno v:
In Journal of Pain and Symptom Management January 2020 59(1):105-115
Publikováno v:
In Health Professions Education June 2018 4(2):97-106
Publikováno v:
Supportive & Palliative Care; 20240101, Vol. 14 Issue: 0 pe827-e836, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Supportive & Palliative Care; 20230101, Vol. 13 Issue: 0 pe1383-e1389, 7p
Publikováno v:
Journal of pain and symptom management. 60(3)
Context Doctors caring for patients with life-limiting illness are often exposed to emotional distress. Objectives We aimed to explore the experiences and perceptions of junior doctors working full time in a palliative care rotation. We examined the
Autor:
Teo, Winnie1 (AUTHOR) winnie_ll_teo@nhg.com.sg, Khoo, Hwee Sing2 (AUTHOR), Tang, Yee Lin3 (AUTHOR), Ng, Yvonne4 (AUTHOR), Chew, Nicholas5 (AUTHOR), Jong, Michelle6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Graduate Medical Education. 2019 Suppl, Vol. 11, p200-202. 3p.
Publikováno v:
BMJ supportivepalliative care. 10(1)
ObjectivesJunior doctors learn from the formal and informal curriculum. In a palliative care rotation, the informal curriculum may be useful in teaching attitudes like empathy and compassion. Our study aims to explore how the informal curriculum augm