Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Khondoker, M.R."'
Autor:
Goldstein, L.H., Chalder, T., Chigwedere, C., Khondoker, M.R., Moriarty, J., Toone, B.K., Mellers, J.D.C.
To compare cognitive-behavioral therapy (CBT) and standard medical care (SMC) as treatments for psychogenic nonepileptic seizures (PNES).Our randomized controlled trial (RCT) compared CBT with SMC in an outpatient neuropsychiatric setting. Sixty-six
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::f504a4618abba3d818954050a2f2a9db
https://europepmc.org/articles/PMC2905892/
https://europepmc.org/articles/PMC2905892/
Publikováno v:
2011 7th EURO-NGI Conference on Next Generation Internet (NGI); 2011, p1-8, 8p
Autor:
Goldstein, L.H., Chalder, T., Chigwedere, C., Khondoker, M.R., Moriarty, J., Toone, B.K., Mellers, J.D.C.
Publikováno v:
Neurology (Ovid); June 2010, Vol. 74 Issue: 24 p1986-1994, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.