Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Khisa, Christine"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hafford-Letchfield, Trish, Leonard, Kate, Couchman, Wendy, Harries, Belinda, Downer, Jackie, Jackson, Roger, Khisa, Christine, Lora, Cristina, Taylor, Douglas
Publikováno v:
Institute for Research and Innovation in Social Services in Association with PEPE (Practical Experiences in Professional Education)
Theories transmitted to students about professional practice in health and social care come traditionally from the perspective of practitioners, often as a heroic narrative, inevitably casting the service‐user in a passive role (Wiltshire, 2006). P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c148c4b0c1d738b0e84baf79a4729a5e