Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"Khedr, EM"'
Autor:
Brady, MC, Ali, M, VandenBerg, K, Williams, LJ, Williams, LR, Abo, M, Becker, F, Bowen, A, Brandenburg, C, Breitenstein, C, Bruehl, S, Copland, DA, Cranfill, TB, Pietro-Bachmann, MD, Enderby, P, Fillingham, J, Galli, FL, Gandolfi, M, Glize, B, Godecke, E, Hawkins, N, Hilari, K, Hinckley, J, Horton, S, Howard, D, Jaecks, P, Jefferies, E, Jesus, LMT, Kambanaros, M, Kang, EK, Khedr, EM, Kong, APH, Kukkonen, T, Laganaro, M, Ralph, MAL, Laska, AC, Leemann, B, Leff, AP, Lima, RR, Lorenz, A, MacWhinney, B, Marshall, RS, Mattioli, F, Maviş, İ, Meinzer, M, Nilipour, R, Noé, E, Paik, NJ, Palmer, R, Papathanasiou, I, Patricio, BF, Martins, IP, Price, C, Jakovac, TP, Rochon, E, Rose, ML, Rosso, C, Rubi-Fessen, I, Ruiter, MB, Snell, C, Stahl, B, Szaflarski, JP, Thomas, SA, Van De Sandt-Koenderman, M, Van Der Meulen, I, Visch-Brink, E, Worrall, L, Wright, HH
Background: Speech and language therapy (SLT) benefits people with aphasia following stroke. Group level summary statistics from randomised controlled trials hinder exploration of highly complex SLT interventions and a clinically relevant heterogeneo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::829c71189b166d958a75d0ab22e770fc
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2937342
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2937342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.