Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Khayati, Mourad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Clustering is a crucial component of many data mining systems involving the analysis and exploration of various data. Data diversity calls for clustering algorithms to be accurate while providing stable (i.e., deterministic and robust) results on arb
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.08786
Publikováno v:
2019 IEEE International Conference on Big Data and Smart Computing
Performance of clustering algorithms is evaluated with the help of accuracy metrics. There is a great diversity of clustering algorithms, which are key components of many data analysis and exploration systems. However, there exist only few metrics fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1902.01691
Publikováno v:
2018 IEEE International Conference on Big Data
Large knowledge bases typically contain data adhering to various schemas with incomplete and/or noisy type information. This seriously complicates further integration and post-processing efforts, as type information is crucial in correctly handling t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1902.00490
Publikováno v:
2018 IEEE International Conference on Data Mining Workshops (ICDMW)
There is a great diversity of clustering and community detection algorithms, which are key components of many data analysis and exploration systems. To the best of our knowledge, however, there does not exist yet any uniform benchmarking framework, w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1902.00475
Autor:
Checco, Alessandro, Demartini, Gianluca, Loeser, Alexander, Arous, Ines, Khayati, Mourad, Dantone, Matthias, Koopmanschap, Richard, Stalinov, Svetlin, Kersten, Martin, Zhang, Ying
A core business in the fashion industry is the understanding and prediction of customer needs and trends. Search engines and social networks are at the same time a fundamental bridge and a costly middleman between the customer's purchase intention an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.09788
Autor:
Martini, Andrea, Lutov, Artem, Gemmetto, Valerio, Magalich, Andrii, Cardillo, Alessio, Constantin, Alex, Palchykov, Vasyl, Khayati, Mourad, Cudré-Mauroux, Philippe, Boyarsky, Alexey, Ruchayskiy, Oleg, Garlaschelli, Diego, Rios, Paolo De Los, Aberer, Karl
We provide an up-to-date view on the knowledge management system ScienceWISE (SW) and address issues related to the automatic assignment of articles to research topics. So far, SW has been proven to be an effective platform for managing large volumes
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1612.07636
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.