Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Khattak, Muhammad Nisar"'
Publikováno v:
Business Ethics, the Environment & Responsibility; Jan2025, Vol. 34 Issue 1, p103-120, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khattak, Muhammad Nisar, Saeed, Muhammad Mohtsham, Shah, Tazeem Ali
This study investigated the attitudes of Pakistani consumers towards non local (imported)products. Country of Origin (COO) effect was the main thing to find out. A survey questionnaire was distributed among 200 respondents in the twin cities Islamaba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::bbc14551c9d840910442c7e1f59f77ad
https://hdl.handle.net/11541.2/146732
https://hdl.handle.net/11541.2/146732