Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Khasawneh, Natheer"'
Autor:
Fraiwan, Mohammad, Khasawneh, Natheer
ChatGPT is a type of artificial intelligence language model that uses deep learning algorithms to generate human-like responses to text-based prompts. The introduction of the latest ChatGPT version in November of 2022 has caused shockwaves in the ind
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.00237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khasawneh, Natheer Yousef
When users browse a website, they usually try to accomplish a certain task, such as finding information, buying products, registering for classes, and attending classes on-line. The interaction between the users and the website can give the web engin
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=akron1120534472
Autor:
Khasawneh, Natheer Yousef.
Publikováno v:
Connect to Toward better website usage : leveraging data mining techniques and rough set learning to construct better-to-use websites.
Dissertation (Ph. D.)--University of Akron, Dept. of Electrical and Computer Engineering, 2005.
"August, 2005." Title from electronic dissertation title page (viewed 01/14/2006) Advisor, John Durkin; Committee members, John Welch, James Grover,
"August, 2005." Title from electronic dissertation title page (viewed 01/14/2006) Advisor, John Durkin; Committee members, John Welch, James Grover,
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc%5Fnum=akron1120534472
Autor:
Khasawneh, Natheer1 (AUTHOR) natheer@just.edu.jo, Fraiwan, Mohammad2 (AUTHOR), Fraiwan, Luay3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Medical Informatics & Decision Making. 11/17/2022, Vol. 22 Issue 1, p1-14. 14p.
Publikováno v:
Cluster Computing; Dec2023, Vol. 26 Issue 6, p3985-3995, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.