Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Kharouf, Husni"'
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2024, Vol. 35, p746-748. 3p.
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2020 121:735-746
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 10, pp. 2477-2500.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-12-2019-0886
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 9, pp. 2139-2170.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2019-0751
Autor:
Fazal-e-Hasan, Syed Muhammad, Ahmadi, Hormoz, Mortimer, Gary, Sekhon, Harjit, Kharouf, Husni, Jebarajakirthy, Charles
Publikováno v:
In Australasian Marketing Journal (AMJ) November 2020 28(4):349-360
Autor:
Gibbs, Thea1 thea.gibbs@coventry.ac.uk, Kharouf, Husni2
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Jan 2022, Vol. 47 Issue 1, p38-52. 15p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Despite firms’ desires to manufacture and sell products that meet or exceed customer expectations, product failures happen. In 2021 the home fitness giant Peloton, recalled its two highest selling treadmills (Tread+ and Tread) in response to an urg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______909::b29bf6d8c62e3c143487a7c5dc44435f
https://hdl.handle.net/2086/22778
https://hdl.handle.net/2086/22778
Autor:
Kharouf, Husni1 (AUTHOR) h.kharouf@coventry.ac.uk, Lund, Donald J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Management Review. Dec2019, Vol. 16 Issue 4, p1115-1128. 14p. 4 Diagrams, 3 Charts.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2014, Vol. 28, Issue 5.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-01-2013-0005