Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Khandelwal Sorabh"'
Publikováno v:
BMC Emergency Medicine, Vol 11, Iss 1, p 11 (2011)
Abstract Background Professionalism development is influenced by the informal and hidden curriculum. The primary objective of this study was to better understand this experiential learning in the setting of the Emergency Department (ED). Secondarily,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eabc70583248437bafc430974abe8e8b
Autor:
Rivet, Emily B *, Feldman, Moshe, Khandelwal, Sorabh, Anderson, Aaron, Bedros, Nicole, Haynes, Susan *, McDonough, Erin, Cholyway, Renee *, Lange, Patricia *, Edwards, Cherie, Santen, Sally A.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education September 2023 80(9):1296-1301
Autor:
Rivet, Emily B., Edwards, Cherie, Bedros, Nicole, Haynes, Susan, Anderson, Aaron, McDonough, Erin, Khandelwal, Sorabh, Cholyway, Renee, Feldman, Moshe, Lange, Patricia
Publikováno v:
In Surgery November 2022 172(5):1323-1329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Larry M., Rubadue, Christopher, Brown, Nicole V., Khandelwal, Sorabh, Coffey, Rebecca A.
Publikováno v:
In Burns May 2015 41(3):536-541
Autor:
Jones, Larry M., Coffey, Rebecca, Khandelwal, Sorabh, Atway, Said, Gordillo, Gayle, Murphy, Claire, Fries, Jody A., Dungan, Kathleen
Publikováno v:
In Burns December 2014 40(8):1696-1701
Autor:
Kizziah, Melinda A., Miller, Krystin N., Bischof, Jason J., Emerson, Geremiha, Khandelwal, Sorabh, Mitzman, Jennifer, Southerland, Lauren T., Way, David P., Hunold, Katherine M.
Publikováno v:
AEM Education & Training; Apr2022, Vol. 6 Issue 2, p1-7, 7p
Is the initial diagnostic impression of “noncardiac chest pain” adequate to exclude cardiac disease?
Autor:
Miller, Chadwick D., Lindsell, Christopher J., Khandelwal, Sorabh, Chandra, Abhinav, Pollack, Charles V., Tiffany, Brian R., Hollander, Judd E., Gibler, W. Brian, Hoekstra, James W.
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine 2004 44(6):565-574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
King, Andrew, Matheson, Elizabeth, San Miguel, Christopher, Greenberger, Sarah, Barrie, Michael, McGrath, Jillian, Werman, Howard, Panchal, Ashish, Martin, Daniel, Bahner, David P, Khandelwal, Sorabh, Mitzman, Jennifer
Publikováno v:
King, Andrew; Matheson, Elizabeth; San Miguel, Christopher; Greenberger, Sarah; Barrie, Michael; McGrath, Jillian; et al.(2017). Novel Emergency Medicine Curriculum Utilizing Self-Directed Learning and the Flipped Classroom Method: Gastrointestinal Emergencies Small Group Module. Journal of Education and Teaching in Emergency Medicine, 2(1). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2d7541v6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::9de9325b675f70a930f4e09d88bf4d32
http://www.escholarship.org/uc/item/2d7541v6
http://www.escholarship.org/uc/item/2d7541v6