Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Khan, Romesa"'
Autor:
Payette, Kelly, de Dumast, Priscille, Kebiri, Hamza, Ezhov, Ivan, Paetzold, Johannes C., Shit, Suprosanna, Iqbal, Asim, Khan, Romesa, Kottke, Raimund, Grehten, Patrice, Ji, Hui, Lanczi, Levente, Nagy, Marianna, Beresova, Monika, Nguyen, Thi Dao, Natalucci, Giancarlo, Karayannis, Theofanis, Menze, Bjoern, Cuadra, Meritxell Bach, Jakab, Andras
Publikováno v:
Sci Data 8, 167 (2021)
It is critical to quantitatively analyse the developing human fetal brain in order to fully understand neurodevelopment in both normal fetuses and those with congenital disorders. To facilitate this analysis, automatic multi-tissue fetal brain segmen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.15526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Neuroscientists have devoted significant effort into the creation of standard brain reference atlases for high-throughput registration of anatomical regions of interest. However, variability in brain size and form across individuals poses a significa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.03440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khan, Romesa Qaiser1 (AUTHOR), Khan, Abdul Moiz2 (AUTHOR) abdulmoiz92@gmail.com
Publikováno v:
BJPsych International. Nov2021, Vol. 18 Issue 4, p94-96. 3p.
Publikováno v:
Pakistan Armed Forces Medical Journal; Feb2023, Vol. 73 Issue 1, p273-276, 4p
Publikováno v:
Annals of King Edward Medical University. 2020 Special Issue, Vol. 26, p235-237. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.