Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Khan, Faheem Ahmad"'
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 4, pp. 450-475.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-08-2022-0084
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khan, Faheem Ahmad
In this thesis, we consider the more broad-based spectrum sharing where primary and secondary users transmit simultaneously in the same band. In the first part of thesis, we consider an overlay cognitive radio downlink network with non-causal primary
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.579741
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2020, Vol. 14, Issue 3, pp. 425-443.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-11-2017-0071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pakistan Journal of Social Sciences (PJSS); 2024, Vol. 44 Issue 1, p9-24, 16p
Publikováno v:
Journal of Computers in Education; March 2024, Vol. 11 Issue: 1 p149-180, 32p
Publikováno v:
Pakistan Journal of Social Sciences (PJSS); 2023, Vol. 43 Issue 4, p539-553, 15p
Autor:
Khan, Faheem Ahmad, Saeed, Tahir, Quddoos, Muhammad Umer, Zaidi, S.M. Ali, Mohona, Nishat Taslin
Even though there is an immense level of research related to the effects of the transformational leadership style of managers, the role of meaningfulness in work as a mediator between this specific style and the emotional engagement of salespersons h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9e56a330e9fb8df48e105127eb514f13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.