Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Khaled, Anne"'
Autor:
Goei, Sui Lin, van Joolingen, Wouter R., Goettsch, Floortje, Khaled, Anne, Coenen, Tom, In ’t Veld, Sjors G.J.G., de Vries, Siebrich, Schipper, Tijmen M.
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2021, Vol. 10, Issue 2, pp. 217-229.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-09-2020-0078
Publikováno v:
Medical Teacher; Mar2024, Vol. 46 Issue 3, p406-413, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogische Studiën, 100(1), 35-66. Vereniging voor Onderwijsresearch
Schaap, H, Khaled, A, Faber, M, Bijlsma, N & de Bruijn, E 2023, ' Vocational knowledge development during teacher-student interactions : exploring vocational conversations ', Pedagogische Studiën, vol. 100, no. 1, pp. 35-66 . https://doi.org/10.59302/ps.v100i1.13990
Schaap, H, Khaled, A, Faber, M, Bijlsma, N & de Bruijn, E 2023, ' Vocational knowledge development during teacher-student interactions : exploring vocational conversations ', Pedagogische Studiën, vol. 100, no. 1, pp. 35-66 . https://doi.org/10.59302/ps.v100i1.13990
Vocational education aims to enhance students’ vocational knowledge development. However, which pedagogies enhance such development is not self-evident. This article therefore explores vocational knowledge development during vocational conversation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4fb50df0fa52ecf94fbb556cbfdd718c
https://research.ou.nl/en/publications/85e3ed22-e012-4538-ae94-085078834d50
https://research.ou.nl/en/publications/85e3ed22-e012-4538-ae94-085078834d50
Publikováno v:
Journal of Vocational Education & Training; Sep2023, Vol. 75 Issue 4, p810-842, 33p
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2015 Apr 01. 41(2), 265-286.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43297845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mewald, Claudia, Tscherne, Michaela, Zenz, Sabine, Bükki, Eszter, Győri, János, Calleja, James, Buhagiar, Michael A., Attard Tonna, Michelle, Camilleri, Therese, Khaled, Anne, van der Meer, Marloes
Publikováno v:
R&E-SOURCE.
This paper introduces the ERASMUS+ project LS4VET, which aims to develop a Lesson Study model for the VET sector with the goal to encourage innovation and change in vocational education by creating an open-online course to support collaborative profe
Publikováno v:
ISSUE=19;TITLE=EARLI 2021
Ceelen, L, Khaled, A, Nieuwenhuis, A F M & de Bruijn, E 2021, ' Workplace affordances facilitating students’ workplace learning. A qualitative exploration ', EARLI 2021, Gothenburg, Sweden, 23/08/21-27/08/21 . < https://earli.org/sites/default/files/2021-10/EARLI2021-BOOK-OF-ABSTRACTS.pdf >
Ceelen, L, Khaled, A, Nieuwenhuis, A F M & de Bruijn, E 2021, ' Workplace affordances facilitating students’ workplace learning. A qualitative exploration ', EARLI 2021, Gothenburg, Sweden, 23/08/21-27/08/21 . < https://earli.org/sites/default/files/2021-10/EARLI2021-BOOK-OF-ABSTRACTS.pdf >
To contribute to the awareness of supporting workplace learning, the aim of this empirical study is to operationalise how students are invited to learn at workplaces. More specifically, this study explores workplace affordances that facilitate studen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a70c41af6e637b0894de6adc072c2c0c
https://hdl.handle.net/1820/7ce9e8b5-ba94-4ad2-b122-336b7978124d
https://hdl.handle.net/1820/7ce9e8b5-ba94-4ad2-b122-336b7978124d