Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Khalaf, Abeer"'
Autor:
Khalaf, Abeer Ahmed.
Thesis (Ph.D.)--University of Florida, 2006.
Title from title page of source document. Document formatted into pages; contains 162 pages. Includes vita. Includes bibliographical references.
Title from title page of source document. Document formatted into pages; contains 162 pages. Includes vita. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://purl.fcla.edu/fcla/etd/UFE0013819
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Questionnaire. Brief description of the data: This file contains the survey tool that was used in this study. (DOCX 392 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3bdd5e4896e9373650b24cf079b52b28
Publikováno v:
BMC Plant Biology, Vol 11, Iss 1, p 159 (2011)
Abstract Background Citrus canker disease caused by the bacterial pathogen Xanthomonas citri subsp. citri (Xcc) has become endemic in areas where high temperature, rain, humidity, and windy conditions provide a favourable environment for the dissemin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d19b20cebdb46c1977ea350bc4e2d2f
Autor:
Whitford David L, Khalaf Abeer J
Publikováno v:
BMC Complementary and Alternative Medicine, Vol 10, Iss 1, p 35 (2010)
Abstract Background CAM use is widespread, especially among patients with diabetes. The Gulf States have a high prevalence of diabetes, alongside a long tradition of CAM use. The aim of this study is to establish the prevalence of CAM use among patie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df172cb862a948948032c34ec66c7bbf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2015 Fifth International Conference on e-Learning (econf); 2015, p285-289, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.