Zobrazeno 1 - 10
of 5 006
pro vyhledávání: '"Keystroke-logging"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohsen, Mohammed Ali1 (AUTHOR) mmohsen1976@gmail.com
Publikováno v:
Language Teaching Research. Nov2024, Vol. 28 Issue 6, p2251-2275. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mutta, Maarit, Laine, Päivi
Publikováno v:
Lähivőrdlusi. Lähivertailuja / Close Comparisons. (32):120-149
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1102612
Autor:
Mobina Talebinamvar, Forooq Zarrabi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
Abstract Feedback is an essential component of learning environments. However, providing feedback in populated classes can be challenging for teachers. On the one hand, it is unlikely that a single kind of feedback works for all students considering
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d5df536a8df44c89e3d9aa84c1a5739
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Мохаммед Мохсен
Publikováno v:
Психолінгвістика, Vol 30, Iss 1, Pp 180-202 (2021)
Purpose. Several studies have been conducted to analyse students’ pauses during first language and/or second language writing to indicate the magnitude of the underlying cognitive processes learners have. Majority of studies have examined students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96f5b3b197d14ad384dd3c977964f0a7