Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Keyes, Starr E."'
Autor:
Keyes, Starr E.
This study examined the effectiveness of a computer-assisted reading program, Read Naturally (RN), on the oral reading fluency (ORF), comprehension, and generalization of second graders who were at risk for reading failure. Six students received the
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1280881850
Autor:
Robinson-Ervin, Porsha, Cartledge, Gwendolyn, Musti-Rao, Shobana, Gibson, Lenwood, Keyes, Starr E.
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2016 Aug 01. 41(4), 209-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780481
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2016 May 01. 39(2), 141-172.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44684101
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2014 Feb 01. 37(1), 25-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44820716
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2011 Dec 01. 20(4), 260-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23883654
Autor:
Keyes, Starr E.
Publikováno v:
Multicultural Learning & Teaching; Sep2022, Vol. 17 Issue 2, p123-141, 19p
Autor:
KEYES, STARR E.1, JACOBS, JANET2, BORNHORST, RANAE1, GIBSON, JR., LENWOOD3, VOSTAL, BROOKS R.1
Publikováno v:
Reading Improvement. Spring2017, Vol. 54 Issue 1, p9-18. 10p.
Publikováno v:
Mid-Western Educational Researcher; 2022, Vol. 34 Issue 2, p113-115, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Curriculum & Instruction; May2014, Vol. 8 Issue 1, p48-66, 19p