Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Key skills"'
Autor:
Marialuisa Sepe
Publikováno v:
Lingue Culture Mediazioni, Vol 10, Iss 1, Pp 121-137 (2023)
Best Practices for the Digital Teaching of Italian L2. The following research showcases the activities carried out at the University Language Centre (CLA) of the University of Basilicata for teaching Italian as L2. The experience gathered at the Lang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25598991c39b4f75a2fac69d899966b7
Autor:
L. A. Konstantinova, I. V. Kramarenko
Publikováno v:
E-Management, Vol 5, Iss 3, Pp 50-63 (2022)
At the present stage of development of information technologies, the study of the need for qualified personnel is becoming more and more popular. At the same time, there is a problem of determining the compliance of specialists’ training level in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89b253bf25574622b40b0293638bb30c
Autor:
Bakešová, Václava
Publikováno v:
Neofilolog. 59(1):19-34
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1126299
Autor:
Nikolaeva, Velislava
Publikováno v:
Известия на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки / Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series. 10(2):126-135
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1002535
Autor:
Замятина Оксана Михайловна
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 6, Pp 118-125 (2020)
Введение. Проведен анализ понятия «компетенция» применительно к школьным педагогам, выявлены четыре ключевые компетенции современног
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b966ead3963640e787d6c76260c91fc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tudor, Sofia Loredana
Publikováno v:
LIMBA ȘI LITERATURA – REPERE IDENTITARE ÎN CONTEXT EUROPEAN / LANGUAGE AND LITERATURE – EUROPEAN LANDMARKS OF IDENTITY. (18):335-339
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=559494
Autor:
Mircea, Nicoleta Elena
Publikováno v:
LIMBA ȘI LITERATURA – REPERE IDENTITARE ÎN CONTEXT EUROPEAN / LANGUAGE AND LITERATURE – EUROPEAN LANDMARKS OF IDENTITY. (18):317-322
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=559490
Autor:
Abdullah Khani, Jamileh Taiebi
Publikováno v:
مجله دانش حسابداری, Vol 6, Iss 23, Pp 77-98 (2016)
Training courses in advanced countries have been determined by the interaction between experimental and educational environments that resulted in the success of activists in experimental fields. This issue in developing countries such as Iran is diff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c922e358050d446896a371900b5240bf