Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Key opinion leader"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 4, pp. 899-916.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-12-2022-0993
Autor:
Maud Bernisson, Sergio Sismondo
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
Key origins of the opioid crisis in the US lie in some pharmaceutical companies’ substantial efforts to sell prescription painkillers. To legitimize opioids, the companies built up a body of medical science and opinions, and channels with which to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21057d9a87af4582bf5042ba878d192c
Autor:
Khanh Vi Tran, Takuro Uehara
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
Using Key Opinion Leaders (KOLs) is an emerging marketing strategy to promote green fashion products. However, research on the influence of KOLs on consumers' purchase intentions for green fashion products remains insufficient. Therefore, this study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c09adaec7b64e58b50600d7d6d959ad
Publikováno v:
Perspectives in Clinical Research, Vol 13, Iss 1, Pp 48-53 (2022)
Context and Aims: The Medical Science Liaison's (MSL's) value to the company has evolved into a more strategic role with a wide variety of responsibilities. We conducted an online survey of current MSLs nationwide to assess their profile, activity de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbe42216e50a4fa59f3e66afedc69ea8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margaret E. Crane, Marc S. Atkins, Sara J. Becker, Jonathan Purtle, Thomas M. Olino, Philip C. Kendall
Publikováno v:
Implementation Science Communications, Vol 2, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Abstract Background Research has identified cognitive behavioral therapy with exposures (CBT) as an effective treatment for youth anxiety. Despite implementation efforts, few anxious youth receive CBT. Direct-to-consumer marketing offers a different
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/530614272d44409faaa08af6a88714bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sara E. Mole, Angela Schulz, Eben Badoe, Samuel F. Berkovic, Emily C. de Los Reyes, Simon Dulz, Paul Gissen, Norberto Guelbert, Charles M. Lourenco, Heather L. Mason, Jonathan W. Mink, Noreen Murphy, Miriam Nickel, Joffre E. Olaya, Maurizio Scarpa, Ingrid E. Scheffer, Alessandro Simonati, Nicola Specchio, Ina Von Löbbecke, Raymond Y. Wang, Ruth E. Williams
Publikováno v:
Orphanet Journal of Rare Diseases, Vol 16, Iss 1, Pp 1-19 (2021)
Abstract Background CLN2 disease (Neuronal Ceroid Lipofuscinosis Type 2) is an ultra-rare, neurodegenerative lysosomal storage disease, caused by an enzyme deficiency of tripeptidyl peptidase 1 (TPP1). Lack of disease awareness and the non-specificit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dca030d850824609987aa2702f2ac2b3