Zobrazeno 1 - 10
of 500
pro vyhledávání: '"Key, Peter"'
Autor:
Wenclawiak, Jessica T., Weinstein, John E., Key, Peter B., Plante, Craig J., Beckingham, Barbara A.
Publikováno v:
In Environmental Pollution 15 October 2024 359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACM Transactions on Economics and Computation, 7(2):7 (2019)
The problem of pricing the cloud has attracted much recent attention due to the widespread use of cloud computing and cloud services. From a theoretical perspective, several mechanisms that provide strong efficiency or fairness guarantees and desirab
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1705.08563
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, Chloë, Efstratiou, Christos, Leontiadis, Ilias, Quercia, Daniele, Mascolo, Cecilia, Scott, James, Key, Peter
The layouts of the buildings we live in shape our everyday lives. In office environments, building spaces affect employees' communication, which is crucial for productivity and innovation. However, accurate measurement of how spatial layouts affect i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1406.6829
We examine trade-offs among stakeholders in ad auctions. Our metrics are the revenue for the utility of the auctioneer, the number of clicks for the utility of the users and the welfare for the utility of the advertisers. We show how to optimize line
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1404.5127
We develop a framework for the analysis of large-scale Ad-auctions where adverts are assigned over a continuum of search types. For this pay-per-click market, we provide an efficient mechanism that maximizes social welfare. In particular, we show tha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1404.2750
In a sponsored search auction, decisions about how to rank ads impose tradeoffs between objectives such as revenue and welfare. In this paper, we examine how these tradeoffs should be made. We begin by arguing that the most natural solution concept t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1304.7642
We consider the budget optimization problem faced by an advertiser participating in repeated sponsored search auctions, seeking to maximize the number of clicks attained under that budget. We cast the budget optimization problem as a Markov Decision
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1210.4847