Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Key, Jessie"'
Autor:
Key, Jessie A., Cairo, Christopher W.
Publikováno v:
In Dyes and Pigments 2011 88(1):95-102
Publikováno v:
In Current Opinion in Chemical Biology 2010 14(1):57-63
Publikováno v:
In Dyes and Pigments 2009 82(2):196-203
The effectiveness of instructional videos as a teaching tool in the chemistry laboratory curricula at both Simon Fraser University (SFU) and Vancouver Island University (VIU) is examined. Five categories of videos used in first, second and third year
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32ffd33647bb6ce52923f5b5b25abe2e
This research examines the use of Open Educational Resources (OER) by post-secondary faculty in British Columbia, including their motivations and perceptions, as well as what factors help to enable or act as challenges for OER use and adaptation. Alt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2583::3b3446d5b9a3157e3d9a6dffaf5c3cb1
https://hdl.handle.net/10613/2705
https://hdl.handle.net/10613/2705
Autor:
Key, Jessie, Paskevicius, Michael
The effectiveness and use of video tutorials as an educational tool for general chemistry labs was examined over the Fall 2013 semester using web analytics tracking functions including Google Analytics and data sourced from a video streaming server.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2583::6592452005abfab965938899667135da
https://hdl.handle.net/10613/2801
https://hdl.handle.net/10613/2801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.