Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"Kettunen Tarja"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2019 Dec 01. 46(6), 1045-1072.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48625396
Autor:
Punna, Mari, Lappalainen, Raimo, Kettunen, Tarja, Lappalainen, Päivi, Muotka, Joona, Kaipainen, Kirsikka, Villberg, Jari, Kasila, Kirsti
Publikováno v:
In Journal of Contextual Behavioral Science July 2021 21:1-11
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Public Health, 2019 Mar 01. 47(2), 115-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48623937
Publikováno v:
The Journal of Mental Health Training, Education and Practice, 2018, Vol. 13, Issue 6, pp. 297-306.
Publikováno v:
Leadership in Health Services, 2018, Vol. 31, Issue 4, pp. 468-480.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHS-09-2017-0054
Autor:
Hassandra, Mary, Lintunen, Taru, Hagger, Martin S, Heikkinen, Risto, Vanhala, Mauno, Kettunen, Tarja
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 5, Iss 5, p e74 (2017)
BackgroundWhile gains in reducing smoking rates in Finland have been made, prevalence rates are still substantial. Relapse rates among smokers engaged in quit-smoking programs are high. Physical activity has been proposed as one means to help smokers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5bcac10f8494f358b4542f19ba9a502
Autor:
Grahn, Kristina, Jussila, Liisa, Kaipainen, Kirsikka, Kasila, Kirsti, Kettunen, Tarja, Lappalainen, Päivi, Lappalainen, Raimo, Lumiaho, Liisa, Lundgrén-Laine, Heljä, Nykänen, Eeva, Peränen, Nina, Punna, Mari, Mutanen, Susanna, Rask, Linda-Maria, Savolainen, Henna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::b94589711979dbbcf6a5f63e32738f47
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8543-1
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8543-1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Education Research, 2001 Apr 01. 16(2), 227-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45109604