Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Ketova T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KETOVA, T.1 kett@psu.ru
Publikováno v:
Managerial Challenges of the Contemporary Society. 2021, Vol. 14 Issue 1, p45-51. 7p.
Autor:
Ketova, T. N.
Publikováno v:
Studia Culturae; № 45 (2020); 51-58
M. Houellebecq, a contemporary French writer, notes how unexceptional humanitarian sciences of XX century were and what successes have been achieved in fundamental sciences and technologies, meant to “comfort” human kind in a world of metaphysica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kruhlova Olena A., Ketova Tetiana B.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 1, Iss 516, Pp 190-198 (2021)
The article presents the results of the research on determining the prospects for the introduction and development of own trademarks (OTM) of the trade enterprise. The strategies of own trademarks of the trade enterprise are provided. The peculiariti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5aceb16d6f74590a8f231318c869e32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ketova Tetiana B.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 12, Iss 503, Pp 198-202 (2019)
The article is aimed at exploring the opportunities and risks of developing the own trademarks for trade enterprises. Based on the carried out studies, the prerequisites and features of the creation of products under their own trademark by trade ente
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5534614b02fc452ab8ee2d670cac7f30
Autor:
Ketova Tetiana B.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 11, Iss 502, Pp 396-401 (2019)
The article is aimed at presenting results of the study on defining the essence of the own trademarks and their functions. On the basis of a comparative analysis of the interpretations of «own trademark» and «brand», the content of the concept of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31da8cc0b7234ae69af7ab46aa304ef6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.