Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Ketabi, Saeed"'
Publikováno v:
T. Köhler, E. Schoop & N. Kahnwald (Hrsg.), Wissensgemeinschaften in Wirtschaft, Wissenschaft und öffentlicher Verwaltung: 20. Workshop GeNeMe'17 Gemeinschaften in Neuen Medien, Dresden, 18.-20.10.2017, Dresden: TUDpress, ISBN: 978-3-95908-121-4. :234-248
The present study aimed at investigating the video-enhanced reflections of Iranian EFL teachers. It also made an attempt to cast light on the differences between male and female teachers’ video-enhanced self-reflections of their own teaching proces
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2023, Vol. 16, Issue 4, pp. 1188-1213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-05-2023-0199
Publikováno v:
Linguistik Online, Vol 34, Iss 2, Pp 59-74 (2008)
This article is an attempt to contribute to the growing body of research investigating the noticing function of output (cf. Swain 1995 in Izumi/Bigelow 2000: 239), and more specifically the use of output-fronted activities that might prompt FL learne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc56194bbfa54c799d3b7549e98b4ead
Publikováno v:
Al-Adab / Al-ādāb; 2024 Supplement, Vol. 149, p11-30, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. IX(4):657-680
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=818771
Autor:
Gharaei, Zohreh, Ketabi, Saeed
Publikováno v:
Journal of Language Horizons; Winter2024, Vol. 7 Issue 4, p63-85, 23p
Publikováno v:
Journal of Modern Research in English Language Studies; Jan2024, Vol. 11 Issue 1, p53-73, 21p