Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Kesselheim, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gleicher, S. T., Chalmiers, M. A., Aiyanyor, B., Jain, R., Kotha, N., Scott, K., Song, R. S., Tram, J., Vuong, C. L., Kesselheim, J.
Additional file 1: Appendix 1. Search strategy of post-graduate physician implicit bias curricula in MEDLINE (Ovid), Embase, Web of Science, ERIC, CINAHL, and PsycINFO in February 2020.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5e7ac88ddb891b267fb4d3323dcf97f2
Autor:
Gleicher, S. T., Chalmiers, M. A., Aiyanyor, B., Jain, R., Kotha, N., Scott, K., Song, R. S., Tram, J., Vuong, C. L., Kesselheim, J.
Additional file 2: Appendix2. Data extraction form for scoping review on curricula addressing post-graduate physician implicit bias toward patients.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::00f94910acae58adfbb19b696e6bdb6f
Autor:
Gleicher, S. T., Chalmiers, M. A., Aiyanyor, B., Jain, R., Kotha, N., Scott, K., Song, R. S., Tram, J., Vuong, C. L., Kesselheim, J.
Additional file 3: Appendix 3. Summary of all 90 studies included in the scoping review (February-November 2020) of post-graduate physician implicit bias curricula [52–119].
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d386fd90fa13181916979e5976c33dca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.