Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Kesler E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heys, M, Kesler, E, Sassoon, Y, Wilson, E, Fitzgerald, F, Gannon, H, Hull-Bailey, T, Chimhini, G, Khan, N, Cortina-Borja, M, Nkhoma, D, Chiyaka, T, Stevenson, A, Crehan, C, Chiume, ME, Chimhuya, S
Introduction: Improving peri- and postnatal facility-based care in low-resource settings (LRS) could save over 6000 babies' lives per day. Most of the annual 2.4 million neonatal deaths and 2 million stillbirths occur in healthcare facilities in LRS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6275d0ee4f0aa601a7c95da4e08706f
http://hdl.handle.net/10044/1/102211
http://hdl.handle.net/10044/1/102211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 1984 Nov 01. 38(2), 160-163.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20198720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.