Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Keser H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective: Oligodendrogliomas are rare in the pediatric population, and most oligodendroglioma-like tumors in this age group may belong to other entities. In addition, accurate diagnosis and grading of such lesions using criteria developed for adult
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3104::c0fb4850207e940dfc57f707cb4a70fd
https://hdl.handle.net/20.500.12418/5424
https://hdl.handle.net/20.500.12418/5424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alakurt T., Keser H.
Knowledge sharing is seen as one of the most vital processes for knowledge management and virtual communities of practice (VCoPs). In this study, knowledge sharing behaviors between members of VCoPs and opinions about their community were investigate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4611::abebb60489f2740c7b421e9673827c16
https://hdl.handle.net/20.500.12438/4731
https://hdl.handle.net/20.500.12438/4731
The main purpose of this study was to examine students’ roles and behaviors that take place under these roles in online learning environments. The research group consisted of 11 graduate students in a blended course (i.e., they received face to fac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4611::71af49333dfe59b302b1c31646059b78
https://hdl.handle.net/20.500.12438/4659
https://hdl.handle.net/20.500.12438/4659
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Global journal on technology: 3rd world conference on information technology (WCIT 2012), 3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::35bdc69bba3f1afae3290b904df66557
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/50d9bc94-f8b4-420c-ae7b-dc2d21c32dd6
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/50d9bc94-f8b4-420c-ae7b-dc2d21c32dd6
This semi-experimental research was conducted to investigate the effects of data-driven learning (DDL) on learners' achievement and retention of lexical acquisition. Instruction was delivered through a learning management system. The data collection
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9506::c0bbf78ee7d2d0549090e2d6ac2047cb
https://hdl.handle.net/20.500.12587/2118
https://hdl.handle.net/20.500.12587/2118