Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Kesäläinen A"'
Autor:
Santtu Heinonen, Merja Kallio, Minna Honkila, Anssi Kesäläinen, Rea Rantanen, Merja Helminen, Otto Rahkonen, Terhi Ruuska, Eliisa Kekäläinen
Publikováno v:
BMJ Paediatrics Open, Vol 8, Iss 1 (2024)
Background Partial or complete thymectomy is routinely performed in paediatric open-heart surgeries when treating congenital heart defects. Whether or not thymectomised children require systematic immunological monitoring later in life is unknown. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17647b953447448ebf475dee98d8d98e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Early Child Development and Care. 193:247-261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kesäläinen, T. (Teodora)
Tiivistelmä. Pro gradu -tutkielmassani perehdyn erityisopettajien aikakäsitykseen. Lisäksi tutkimuksen tarkoituksena oli saada selville erityisopettajien kertomusten kautta, millaisia haasteita oppilailla on ajan hahmottamisen suhteen ja minkä
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::0683ccd279d085cf0ce122fed65a1b8c
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202205111936
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202205111936
The aim of this study was to examine how children’s stress activation is related to special educational needs (SEN) and temperament in early childhood special education (ECSE). The study had 76 participants from 17 integrated ECSE groups. At the be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::65e29c0cc6981af1db8255295a9d65fc
http://hdl.handle.net/10138/345398
http://hdl.handle.net/10138/345398
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kesäläinen, T. (Teodora)
Tiivistelmä. Aika ei ole samaa kaikissa kulttuureissa eikä jokaisessa oppiaineessa, mutta voimme kuitenkin huomioida sen opetussuunnitelmassamme. Suuri osa tutkimuksista liittyen aikaan kulttuurisena ulottuvuutena on korostanut aikaa konkreettisina
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201909252928