Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Kerse Ngaire M"'
Autor:
Lawton Beverley, McKinlay Eileen, Garrett Sue, Kerse Ngaire M, Robertson M Clare, Elley C Raina, Moriarty Helen, Campbell A John
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 7, Iss 1, p 185 (2007)
Abstract Background Guidelines recommend multifactorial intervention programmes to prevent falls in older adults but there are few randomised controlled trials in a real life health care setting. We describe the rationale, intervention, study design,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20023623076b43238bc43dc28a5b16da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taylor, Lynne M., Maddison, Ralph, Pfaeffli, Leila A., Rawstorn, Jonathan C., Gant, Nicholas, Kerse, Ngaire M.
Publikováno v:
In Archives of Physical Medicine and Rehabilitation December 2012 93(12):2281-2286
Autor:
Campbell, A. John, Robertson, M. Clare, La Grow, Steven J., Kerse, Ngaire M., Sanderson, Gordon F., Jacobs, Robert J., Sharp, Dianne M., Hale, Leigh A.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2005 Oct 01. 331(7520), 817-820.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25460788
Autor:
BUETOW, STEPHEN A., KERSE, NGAIRE M.
Publikováno v:
Health Promotion International, 2001 Mar 01. 16(1), 73-78.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45152577
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1999 Sep 01. 319(7211), 683-687.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25185759
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wallis, Katharine A., Elley, Carolyn Raina, Moyes, Simon A., Lee, Arier, Hikaka, Joanna F., Kerse, Ngaire M.
Publikováno v:
BJGP Open; Mar2022, Vol. 6 Issue 1, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.