Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Kern, Emily"'
Autor:
Kern, Emily M.1
Publikováno v:
Journal of the History of Ideas. Jan2024, Vol. 85 Issue 1, p121-148. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kern, Emily M.
Publikováno v:
Science, 2018 Jun 01. 360(6393), 1065-1066.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26498269
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2017 Mar 01. 117(3), 396-422.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546647
Publikováno v:
Educational Researcher, 2015 Apr 01. 44(3), 185-192.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24571254
Autor:
Schoepfer, Alain M., Straumann, Alex, Panczak, Radoslaw, Coslovsky, Michael, Kuehni, Claudia E., Maurer, Elisabeth, Haas, Nadine A., Romero, Yvonne, Hirano, Ikuo, Alexander, Jeffrey A., Gonsalves, Nirmala, Furuta, Glenn T., Dellon, Evan S., Leung, John, Collins, Margaret H., Bussmann, Christian, Netzer, Peter, Gupta, Sandeep K., Aceves, Seema S., Chehade, Mirna, Moawad, Fouad J., Enders, Felicity T., Yost, Kathleen J., Taft, Tiffany H., Kern, Emily, Zwahlen, Marcel, Safroneeva, Ekaterina
Publikováno v:
In Gastroenterology December 2014 147(6):1255-1266
Publikováno v:
Journal of Patient Safety, 2008 Jun 01. 4(2), 93-97.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26636643
Autor:
Snyder, Caitlin, Asamen, Dawit M., Naseri, Mohammad Y., Aryal, Niroj, Biswas, Gautam, Dubey, Abhishek, Henrick, Erin, Hotchkiss, Erin R., Jha, Manoj K., Jiang, Steven X., Kern, Emily C., Lohani, Vinod K., Marston, Landon T., Vanags, Christopher P., Xia, Kang
As technology advances, data driven work is becoming increasingly important across all disciplines. Data science is an emerging field that encompasses a large array of topics including data collection, data preprocessing, data visualization, and data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::e2e87c3303a19214e8421573a5a57c2c
https://hdl.handle.net/10919/107312
https://hdl.handle.net/10919/107312
A modular approach for integrating data science concepts into multiple undergraduate STEM+C courses.
Autor:
Kang Xia, Naseri, Mohammad Yunus, Biswas, Gautam, Jha, Manoj, Henrick, Erin, Kern, Emily, Snyder, Caitlin, Marston, Landon Todd, Vanags, Christopher, Aryal, Niroj, Jiang, Steven, Hotchkiss, Erin, Lohani, Vinod, McLoughlin, Brendan, Bhandari, Sambridhi
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2022, p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.