Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Keresteci, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Torrance, G. W.1,2 torrance@mcmaster.ca, Keresteci, M. A.2, Casey, R. W.3, Rosner, A. J.2, Ryan, N.2, Breton, M. C.4
Publikováno v:
Quality of Life Research. Mar2004, Vol. 13 Issue 2, p349-359. 11p.
Autor:
ALPAYDIN, A. Özgen, AKKAN, C., B.sönmez, YAVUZ, Ö., YILMAZ, Z. B., Ö.bütünay, ÖZGÜVEN, E., GÜLOĞLU, H., KERESTECİ, M. A., TÜRK, U., SAZAK, A.
Publikováno v:
Volume: 28, Issue: 2 51-56
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Objective: Medical education aims students to achieve biopsychosocial approach, patient-doctor communication and patient evaluation and physical examination abilities. For this purpose real volunteer patients support education. In this study we aimed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::627dc4f6188bc50af1d723ea75a24e84
https://dergipark.org.tr/tr/pub/deutip/issue/4669/63578
https://dergipark.org.tr/tr/pub/deutip/issue/4669/63578
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.