Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Kerem Günel M"'
Publikováno v:
Pediatric Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 13, Pp 367-376 (2022)
Cemil Özal,1 Songül Aksoy,2 Mintaze Kerem Günel1 1Department of Fundamental Physiotherapy and Rehabilitation, Hacettepe University, Faculty of Physical Therapy and Rehabilitation, Ankara, Turkey; 2Department of Audiology, Lokman Hekim University,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e23170c481ec4c90aa350dd62efd1266
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fidan Hande, Kerem Günel Mintaze, Haliloğlu Göknur, Ütine Gülen Eda, Kiper Pelin Özlem Şimşek
Publikováno v:
Sanamed, Vol 17, Iss 3, Pp 189-193 (2022)
Objective: To present the functional status of a child with 16p13.11 microduplication syndrome by evaluating it under the International Classification of the World Health Organization's International Framework for Functioning, Disability and Health (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e72a332c9ba947499965cf5d03252955
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.