Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Kentish, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Rehabilitation Medicine. 2011, Vol. 4 Issue 3, p205-217. 13p. 3 Diagrams, 5 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Love, SC, Novak, I, Kentish, M, Desloovere, Kaat, Heinen, F, Molenaers, Guy, O'Flaherty, S, Graham, HK
Botulinum neurotoxin type-A (BoNT-A) has been used in association with other interventions in the management of spasticity in children with cerebral palsy (CP) for almost two decades. This consensus statement is based on an extensive review of the li
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::6bd4250550c2f6bb97b96e38c4985df5
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/278098
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/278098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, Freeman, Wynter, M., Gibson, N., Kentish, M., Love, S., Thomason, P., Kerr Graham, H.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Rehabilitation Medicine; 2011, Vol. 4 Issue 3, p171-182, 12p, 1 Black and White Photograph, 4 Charts
Autor:
Miller, Freeman, Wynter, M., Gibson, N., Kentish, M., Love, S., Thomason, P., Kerr Graham, H.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Rehabilitation Medicine; 2011, Vol. 4 Issue 3, p183-195, 13p, 4 Illustrations, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.