Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Kenny, S L"'
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
The advent of social media platforms has brought about a paradigm shift in the dissemination of information, consequently giving rise to a new breed of individuals known as Social Media Influencers (SMIs). These SMIs have exerted a substantial influe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/302a95720c48466e96c893c3913281ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
There is a growing awareness of the importance of financial education and literacy in personal economic success, yet not many Generation Z are proficient in this area. The lack of understanding can lead to consequences such as not recognizing the nee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9004962db96249a08af091d386e76498
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 13 (2023)
Emerging virtual reality and augmented reality (VR/AR) technologies in education have the potential to revolutionize the whole educational experience. Studies have shown that before introducing the technology to their pupils, educators should do a th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f197b5f6868e44caa25fde5dacc7c98a
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-22. 22p.
Publikováno v:
Asian Journal of Education and Social Studies. :59-68
Education research is mostly focused on school effectiveness. The majority of the study in this field has been on school effectiveness in terms of academic success and leadership. This research aims to examine the link between school leadership and s
Publikováno v:
Management in Education (Sage Publications, Ltd.); Apr2024, Vol. 38 Issue 2, p72-78, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.