Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"Kennedy EM"'
Publikováno v:
Patient Related Outcome Measures, Vol Volume 10, Pp 89-99 (2019)
David T Eton,1,2 Roger T Anderson,3 Wendy F Cohn,3 Erin M Kennedy,3 Jennifer L St. Sauver,1,2 Bayly J Bucknell,1 Kathryn J Ruddy4 1Department of Health Sciences Research, Mayo Clinic, Rochester, MN, USA; 2Robert D. and Patricia E. Kern Center for the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35e7996fd9cf48749e8f4c2659170458
Publikováno v:
African Journal of Pharmaceutical Research and Development (AJOPRED), Vol 16, Iss 1 (2024)
Antihypertensive therapy with calcium channel blockers (CCBs) is reported to be frequently associated with varying levels of distress due to their side effects. The severity of distress may result in patients intentionally interrupting or withdrawing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11b92e3401cf4dc594348b8f7ebfe507
Mid-Cretaceous coal-bearing rocks in New Zealand contain valuable records of coal-forming flora and past climate. They are not widespread in outcrop, but are more extensive in the subsurface of offshore sedimentary basins. The mainly alluvial and lac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ca35c7069160002e6c60981b342e2f9
Autor:
Kennedy EM (AUTHOR)
Publikováno v:
Newsweek. 7/27/2009, Vol. 154 Issue 4, p34-39. 6p.
Autor:
Reichgelt, T, Jones, WA, Jones, DT, Conran, JG, Bannister, JM, Kennedy, EM, Mildenhall, DC, Lee, DE
Publikováno v:
Journal of the Royal Society of New Zealand; Dec2014, Vol. 44 Issue 4, p105-135, 31p
Publikováno v:
New Zealand Journal of Geology & Geophysics; Jun2014, Vol. 57 Issue 2, p264-268, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.