Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Kenison, Kelli"'
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning October 2014 46:72-79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saunders, Ruth P., Evans, Alexandra E., Kenison, Kelli, Workman, Lauren, Dowda, Marsha, Chu, Yong H.
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2013 May 01. 14(3), 343-353.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26741019
Autor:
Gareau, Sarah, Bailey, Jill, Halberstadt, Elizabeth S., James, Tiffany, Kenison, Kelli, Robb, Sara Wagner, Rolke, Laura, Taylor, Chris, Wagner, Peggy
Supplemental material, sj-pdf-2-jhp-10.1177_00221678221130830 for COVID-19 in South Carolina: Experiences Using Facebook as a Self-Organizing Tool for Grassroots Advocacy, Education, and Social Support by Sarah Gareau, Jill Bailey, Elizabeth S. Halbe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::037c91c5b7d56a9c62c85d8bdd69702c
Autor:
Gareau, Sarah, Bailey, Jill, Halberstadt, Elizabeth S., James, Tiffany, Kenison, Kelli, Robb, Sara Wagner, Rolke, Laura, Taylor, Chris, Wagner, Peggy
Supplemental material, sj-pdf-1-jhp-10.1177_00221678221130830 for COVID-19 in South Carolina: Experiences Using Facebook as a Self-Organizing Tool for Grassroots Advocacy, Education, and Social Support by Sarah Gareau, Jill Bailey, Elizabeth S. Halbe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::89df7b1e2f908c042b13695320cf2111
Autor:
Evans, Alexandra, Dowda, Marsha, Saunders, Ruth, Buck, Jacquelynn, Hastings, Lauren, Kenison, Kelli
Publikováno v:
Health Education Research, 2009 Jun 01. 24(3), 520-530.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110575
Publikováno v:
Journal of Physical Activity & Health; Jul2012, Vol. 9 Issue 5, p706-717, 12p, 1 Diagram, 11 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Sexuality Education; Jan-Mar2015, Vol. 10 Issue 1, p70-85, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.