Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Kenardy JA"'
OBJECTIVES:This study investigated trauma symptom trajectories of children 2-16 years old following admission to pediatric intensive care and identified factors that predicted a child's trauma symptom trajectory. DESIGN:Prospective longitudinal desig
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a66e116689dda212c66d4ffdc43378d2
https://hdl.handle.net/10453/143086
https://hdl.handle.net/10453/143086
Autor:
Arrindell, WA, Akkerman, A, Bages, N, Feldman, L, Caballo, VE, Oei, TPS, Torres, B, Canalda, G, Castro, J, Montgomery, I, Davis, M, Calvo, MG, Kenardy, JA, Palenzuela, DL, Richards, JC, Leong, CC, Simon, MA, Zaldivar, F
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment, 21(1), 56-66. Hogrefe Publishing
The short(s)-EMBU (Swedish acronym for Egna Minnen Betraffande Uppfostran [My memories of upbringing]) consists of 23 items, is based on the early 81-item EMBU, and was developed out of the necessity of having a brief measure of perceived parental re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::dc5a13c11de9a8c9ca41e0d7e422c21c
https://research.rug.nl/en/publications/42b0a79a-ca36-494f-9d0f-55e9ca2ac2af
https://research.rug.nl/en/publications/42b0a79a-ca36-494f-9d0f-55e9ca2ac2af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Psychology; May2008, Vol. 33 Issue 4, p435-440, 6p
Publikováno v:
Psychological Medicine; Oct2007, Vol. 37 Issue 10, p1503-1509, 7p
Publikováno v:
Psychological Medicine; Oct2007, Vol. 37 Issue 10, p1493-1502, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.