Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Kemer, Gulsah"'
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision; Dec2024, Vol. 63 Issue 4, p269-281, 13p
Autor:
Kemer, Gulsah
The purpose of the present study is to investigate the role of student self-efficacy, academic self-efficacy, state and dispositional hope, and state and trait anxiety in predicting university entrance examination (UEE) scores of students. The partic
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/3/12607441/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision; Jun2024, Vol. 63 Issue 2, p117-130, 14p
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision. Jun2022, Vol. 61 Issue 2, p193-203. 11p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Kemer, Gulsah1 (AUTHOR) gkemer@odu.edu, Rocha, Johana2 (AUTHOR), Reiter, Alyssa1 (AUTHOR), Dominguez, Vanessa N.1 (AUTHOR), Giresunlu, Yesim1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision. Jun2021, Vol. 60 Issue 2, p148-163. 16p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Kemer, Gulsah1 (AUTHOR) gkemer@odu.edu
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision. Mar2020, Vol. 59 Issue 1, p74-92. 19p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Kemer, Gulsah1, Moe, Jeffry2 jmoe@odu.edu, Johnson, Kaprea F.3, Goodman-Scott, Emily4, Sunal, Zahide5, Chi Li6
Publikováno v:
Professional Counselor. 2019, Vol. 9 Issue 3, p226-237. 12p.
Autor:
Kemer, Gulsah, Myers, Jane E.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 30:1153-1160
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision; Dec2022, Vol. 61 Issue 4, p322-334, 13p, 2 Charts