Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Kemény Ildikó"'
Autor:
Novoselova Olga V., Simon Judit, Kemény Ildikó, Zhu Kai, Csobán Katalin, Balogh Andrej, Dávid Lóránt Dénes
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 18, Iss 2, Pp 145-171 (2023)
The stronger capacity of falsehood to diffuse in comparison with the truth pushes researchers to identify fake news effects on the formation of country brand equity due to the distant and intangible nature of this notion. To explore this exposure, va
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4859f39d0e460fa913872e0c62048f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelemen, Zita, Kemény, Ildikó
Publikováno v:
Society and Economy. In Central and Eastern Europe ǀ Journal of the Corvinus University of Budapest. 41(1):107-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=744892
Publikováno v:
Society and Economy, 2017 Jan 01. 39(1), 141-160.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90002290
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2017, Vol. 117, Issue 3, pp. 459-477.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-07-2016-0286
Publikováno v:
Society and Economy, 2016 Jun 01. 38(2), 219-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44652240
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2016, Vol. 116, Issue 9, pp. 1946-1966.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-09-2015-0398
Autor:
Novoselova, Olga V., Simon, Judit, Kemény, Ildikó, Zhu, Kai, Csobán, Katalin, Balogh, Andrej, Dávid, Lóránt Dénes
Publikováno v:
Management & Marketing; Jun2023, Vol. 18 Issue 2, p145-171, 27p
Publikováno v:
New Perspectives in Serving Customers, Patients, and Organizations: A Festschrift for Judit Simon, 96-115
STARTPAGE=96;ENDPAGE=115;TITLE=New Perspectives in Serving Customers, Patients, and Organizations
STARTPAGE=96;ENDPAGE=115;TITLE=New Perspectives in Serving Customers, Patients, and Organizations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a79559218459b0b349c7e17dc90c1a86
https://research.utwente.nl/en/publications/which-equations(2ac20fbf-f7ea-48ff-9bd9-4c847bcd1f4f).html
https://research.utwente.nl/en/publications/which-equations(2ac20fbf-f7ea-48ff-9bd9-4c847bcd1f4f).html
Autor:
KEMÉNY, Ildikó
Publikováno v:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review. feb2017, Vol. 48 Issue 2, p15-79. 16p.