Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kelly, Kimberly L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson Jennifer J, Kelly Kimberly L, Ritenbaugh Cheryl, Hopkins Allison L, Sims Colette M, Coons Stephen J
Publikováno v:
BMC Complementary and Alternative Medicine, Vol 11, Iss 1, p 136 (2011)
Abstract Background Available measures of patient-reported outcomes for complementary and alternative medicine (CAM) inadequately capture the range of patient-reported treatment effects. The Self-Assessment of Change questionnaire was developed to me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e88c098800349b7805b6b7003d288de
Autor:
Ritenbaugh Cheryl, Nichter Mimi, Nichter Mark A, Kelly Kimberly L, Sims Colette M, Bell Iris R, Castañeda Heide M, Elder Charles R, Koithan Mary S, Sutherland Elizabeth G, Verhoef Marja J, Warber Sarah L, Coons Stephen J
Publikováno v:
BMC Complementary and Alternative Medicine, Vol 11, Iss 1, p 135 (2011)
Abstract Background Patients receiving complementary and alternative medicine (CAM) therapies often report shifts in well-being that go beyond resolution of the original presenting symptoms. We undertook a research program to develop and evaluate a p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2154eaf69f0e487eab6ff492ef3318b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cihon, Traci M., Morford, Zachary, Stephens, Christopher J., Morrison, Dorothy, Shrontz, Rachael, Kelly, Kimberly L.
Publikováno v:
Reading in a Foreign Language; Apr2013, Vol. 25 Issue 1, p26-51, 26p
Publikováno v:
American Journal of Public Health; Jul2004, Vol. 94 Issue 7, p1089-1092, 4p, 1 Chart
Autor:
James-Kelly, Kimberly L.
The general purpose of the current study was to evaluate the effects of minimally intrusive prompting procedures and preferred stimuli on protodeclarative joint attention initiations in children diagnosed with autism spectrum disorder (ASD). Two boys
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc699952/