Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Kelly, Jennifer Lynn"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelly, Jennifer Lynn
This case study examines the concept and practice of participating in a professional learning community as a form of professional development by a group of teachers in an interior British Columbia school district. The reflections and discussions of t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/42252
Autor:
Gonzalez, Vernadette Vicuña1 (AUTHOR) vernadette@berkeley.edu, Kelly, Jennifer Lynn2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Tourism Geographies. Oct2024, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelly, Jennifer Lynn
Publikováno v:
American Quarterly, 2016 Sep 01. 68(3), 723-745.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26360922
Autor:
Kelly, Jennifer Lynn
Publikováno v:
Middle East Report, 2017 Jul 01(283), 47-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45198551
Autor:
Kelly, Jennifer Lynn
This case study examined professional learning experiences of ten teachers engaged in a provincially-developed professional learning community (PLC) over a period of two years that was formed as part of the Changing Results for Young Readers (CR4YR)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b33e56c8874c3f334f03a7670424d067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelly, Jennifer Lynn
Publikováno v:
Feminist Formations; Summer2020, Vol. 32 Issue 2, p79-110, 32p
Autor:
Kelly, Jennifer Lynn
Publikováno v:
Theorizing Fieldwork in the Humanities; 2016, p95-107, 13p