Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Kelly, J.X."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sclater, N., Boyle, E., Bull, J., Church, C., Craven, P., Cross, R., Danson, M., Halliday, L., Howie, I., Kelly, J.X., Lay, S., Massey, M., McAlpine, M., McDonald, D., Macdonald, M., Rogers, S., White, S.
Publikováno v:
Proceedings of the 9th International CAA Conference
Item banks (sometimes known as question banks) have been around for many years but are not yet widely used in the UK. There are clear benefits such as economies of scale when items are built across a subject area or sector. When this is coordinated c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::5e1b6e01da5d1b91f97167d8d52c242b
https://strathprints.strath.ac.uk/2724/1/strathprints002724.pdf
https://strathprints.strath.ac.uk/2724/1/strathprints002724.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.