Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Kelly, Cavenaugh"'
Autor:
Kelly Cavenaugh
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy Education, Vol 6, Iss 4 (2023)
This study explored the impact of teaching empathy to occupational therapy students through the close reading of literary narratives. The study defined empathy as a dynamic process involving Theory of Mind (ToM), emotional resonance, and empathy as a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e15376f78ac4df9a2030b1d21049e99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelly, Cavenaugh
Publikováno v:
Occupational Therapy in Health Care; Apr2024, Vol. 38 Issue 2, p439-456, 18p
Autor:
Kelly, Cavenaugh
Publikováno v:
Connecticut Review; Fall2008, Vol. 30 Issue 2, p29-36, 8p
Autor:
Kelly, Cavenaugh
Publikováno v:
Connecticut Review; Fall2007, Vol. 29 Issue 2, p29-36, 8p
Autor:
Kelly, Cavenaugh
Publikováno v:
MacGuffin; Spring/Summer2011, Vol. 27 Issue 3, p116-126, 11p
Autor:
KELLY, CAVENAUGH
Publikováno v:
Poets & Writers; Jan/Feb2010, Vol. 38 Issue 1, p13-13, 1/8p