Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Kelliher, Aisling"'
Thesis (Ph. D.)--Massachusetts Institute of Technology, School of Architecture and Planning, Program in Media Arts and Sciences, 2007.
Includes bibliographical references (p. 108-110).
Personal stories make our experiences memorable over ti
Includes bibliographical references (p. 108-110).
Personal stories make our experiences memorable over ti
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/38694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis (S.M.)--Massachusetts Institute of Technology, School of Architecture and Planning, Program in Media Arts and Sciences, 2001.
Includes bibliographical references (leaves 98-101).
Affordable digital cameras, high bandwidth connectivit
Includes bibliographical references (leaves 98-101).
Affordable digital cameras, high bandwidth connectivit
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/61851
Autor:
De Choudhury, Munmun, Sundaram, Hari, John, Ajita, Seligmann, Doree Duncan, Kelliher, Aisling
This article investigates the impact of user homophily on the social process of information diffusion in online social media. Over several decades, social scientists have been interested in the idea that similarity breeds connection: precisely known
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1006.1702
Autor:
Bhatti, Neelma, Mbakwe, Amarachi, Nnadi, Sandra, Clarke, Geetha, Gautam, Aakash, McCrickard, D. Scott, Kelliher, Aisling
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 6:1-28
This paper details our collaborative approach in capturing a holistic understanding of parental technology use through an assets-based framework. We steer the focus away from the design of technology as the central force of technological innovation,
Publikováno v:
In Futures November 2015 74:62-70
Autor:
Kelliher, Aisling, Byrne, Daragh
Publikováno v:
In Futures June 2015 70:36-47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.