Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Kellezi, B."'
Autor:
Kendrick, D., Baker, R., Hill, T., Beckett, K., Coupland, C., Kellezi, B., Joseph, S., Barnes, J., Sleney, J., Christie, N., Morriss, R.
Publikováno v:
In Journal of Psychosomatic Research September 2018 112:15-24
Autor:
Kellezi, B., Baines, D.L., Coupland, C., Beckett, K., Barnes, J., Sleney, J., Christie, N., Kendrick, D.
Publikováno v:
Journal of Public Health, 2016 Dec 01. 38(4), e464-e471.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48567552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Family Psychology. 36:337-345
The economic crisis precipitated by the COVID-19 pandemic has placed considerable financial pressures on households across the world. These are compounded by the enforced isolation accompanying pandemic restrictions, during which individuals can stru
Publikováno v:
British Journal of Social Psychology. 61:907-923
Mutual aid groups have allowed community members to respond collectively to the COVID-19 pandemic, providing essential support to the vulnerable. While research has begun to explore the benefits of participating in these groups, there is a lack of wo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies. 46:590-606
To gain an insight into how those entering the teaching profession regard cyberbullying, two focus groups were conducted with nine pre-service teachers (PSTs). Thematic analytical approach revealed three themes: (a) evolving nature of bullying, (b) i