Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Kelley William L"'
Publikováno v:
The Journal of Education, 1913 Feb . 777 (1917), 189-189.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42800348
Autor:
Foyouzi-Youssefi, Reyhaneh, Arnaudeau, Serge, Borner, Christoph, Kelley, William L., Tschopp, Jurg, Lew, Daniel P., Demaurex, Nicolas, Krause, Karl-Heinz
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2000 May . 97(11), 5723-5728.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/122523
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1997 Apr . 94(8), 3679-3684.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41889
Autor:
Kelley, William L., Lew, Daniel P.
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2006 Oct . 43(8), 968-970.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4485007
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2012 Oct . 206(8), 1153-1156.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/infdis/jis485
Autor:
Garzoni, Christian, Kelley, William L.
Publikováno v:
In Trends in Microbiology 2009 17(2):59-65
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1992 Jun 01. 89(11), 5078-5082.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2359591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelley, William L.
This research project involved the members of the leadership team at Hobart High School, a large 5A school in central Kansas. The leadership team was made up of the principal, assistant principals and teacher leaders and sought to reveal their positi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10057/3931
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.