Zobrazeno 1 - 10
of 479
pro vyhledávání: '"Keller, Sara"'
Autor:
Wang, Yuqing, Zhao, Yun, Keller, Sara Alessandra, de Hond, Anne, van Buchem, Marieke M., Pillai, Malvika, Hernandez-Boussard, Tina
The advancement of large language models (LLMs) has demonstrated strong capabilities across various applications, including mental health analysis. However, existing studies have focused on predictive performance, leaving the critical issue of fairne
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.12033
Autor:
Phung, Trung, Lee, Jaron J. R., Oladapo-Shittu, Opeyemi, Klein, Eili Y., Gurses, Ayse Pinar, Hannum, Susan M., Weems, Kimberly, Marsteller, Jill A., Cosgrove, Sara E., Keller, Sara C., Shpitser, Ilya
A common type of zero-inflated data has certain true values incorrectly replaced by zeros due to data recording conventions (rare outcomes assumed to be absent) or details of data recording equipment (e.g. artificial zeros in gene expression data). E
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.00549
Autor:
Hunt, Joanne H., Jones, Joyce L., Gebo, Kelly A., Hansoti, Bhakti, Traut, Caroline C., Hamill, Matthew M., Keller, Sara C., Gilliams, Elizabeth A., Manabe, Yukari C., Mostafa, Heba H., Fernandez, Reinaldo E., Sanders, Renata A., Cochran, Willa V., Blankson, Joel N., Laeyendecker, Oliver
Publikováno v:
In Journal of Virological Methods September 2024 329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.