Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Keller, Melanie M."'
Autor:
Krannich, Maike, Goetz, Thomas, Roos, Anna-Lena, Murayama, Kou, Keller, Melanie M., Bieg, Madeleine, Lipnevich, Anastasiya A.
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2022 81
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2016 Dec 01. 28(4), 743-769.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44955363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2014 33:29-38
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology October 2013 38(4):383-394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Froehlich, Laura, Tsukamoto, Saori, Morinaga, Yasuko, Sakata, Kiriko, Uchida, Yukiko, Keller, Melanie M., Stürmer, Stefan, Martiny, Sarah E., Trommsdorff, Gisela
Publikováno v:
Froehlich, Tsukamoto, Morinaga, Sakata, Uchida, Keller, Stürmer, Martiny, Trommsdorff. Gender Stereotypes and Expected Backlash for Female STEM Students in Germany and Japan. Frontiers in Education. 2022;6
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/26473
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Emotionen von Lehrkräften gelten als wichtige Voraussetzung für eine effektive Unterrichtsgestaltung (Sutton & Wheatley, 2003), für das emotionale Erleben Lernender im Unterricht (Frenzel, Goetz, Lüdtke, Pekrun, & Sutton, 2009; Tam et al., 2019),
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::e71d3db765e1a8e7b22c07ae914bb402
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/54113
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/54113