Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Kelleher, Carol"'
Publikováno v:
Journal of Service Research; Aug2024, Vol. 27 Issue 3, p327-345, 19p
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2021 137:162-169
Autor:
Kelleher, Carol
Traditionally, service marketing scholars and organisations have tacitly conceptualised value co-creation as a set of processes or activities where participants know how to act, or „know the score‟ – however, this is not always the case. This d
Externí odkaz:
http://dspace.lib.cranfield.ac.uk/handle/1826/10202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2017 79:281-289
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2017, Vol. 27, Issue 2, pp. 317-335.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-02-2015-0055
Supplemental Material for It Never Ends: Vulnerable Consumers’ Experiences of Persistent Liminality and Resource (Mis)Integration by Deirdre O’Loughlin, Johanna Gummerus, and Carol Kelleher in Journal of Service Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08d7dfc2e631c2534d85d9a0382ab22e
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2020, Vol. 48, p582-585. 4p.